Daisypath Anniversary tickers

Monday 7 March 2011

Sucks dayy

hari ni lah hari yang agak SIAL. agak2 pukul11 pagi aku gerak pergi LRT cempaka, then turun dkt MALURI nak jumpa BF saya. masa tu baru pukul11.30 lebih kurang lah. then bila dah sampai kami okay je, mula2 lepak dekat MCD jusco tu then tukar pulak pegi dkt KFC. makan lunch lah dkt kfc tu. start dr situ lah bad day aku mula. si jali nih bf aku lah. nak gaduh sbb ayam spicy tak masak lagi. macam PFFTT je. tak pasal2 terus aku takda mood time tu. lantak dia lah. dah makan sume blah lah sbb pukul2 aku ade kelas dkt kolej. aku msj dia lah, dia kata aku belagak diva. OMG! mmg aku maki hamun lah kan. tiba2 dpt title free punya dapat diva babe. dah aku tak suka nak kecok apahal . mengelabah je! smpai je dkt kolej ade orang gila ni usha2 aku pulak, mmg aku geli lah dgn orang gila aku pandang dia biasa je sekali dia dkt dkt dgn aku. aku terus lah lari, takut aku nak dkt dgn orang gila. eyy, please lah. terserempak pula dgn kawan kolej aku aku lari lah dkt dia. tergelak2 dia tengok aku kena kerja dgn orang gila. bodoh gila kau kan. tapi bila ingat balik kelakar pun ade. haha. lepak cafe basement dkt kolej dulu sebelum masuk kelas, order lah air tapi lembap gila service dia macam siput b**** menyirap lah aku, aku marah balik mamak tu. setakat buat air nak amik masa 20minit apahal wehh. ak alahhh! takda mood terus aku duduk kejap bukak laptop contact lah mmbe kolej, jumpa diorang jap then baru masuk kelas. time masuk kelas pulak bukan main ramai lah pulak kelas aku time ni. nasib baik aku dah suruh kwn aku EIYAA reserve tmpat aku. kalau tak duduk luar lah jawabnya. kami borak2 kejap buat video nyanyi2 semua lecture pun dah smpai, mmg mengantuk lah kan belajar sejarah. dkt sekolah mmg aku tidur je time subjek sejarah. haha . membosankan tapi terpaksa lah dgr jugak lecture ajar. kelas habis pukul5 macam tu tapi hujan lebat gila dkt luar, kitorang lepak cafe dulu makan time hujan mmg SODAP! :) hujan dah reda terus lah balik hape lagi tunggu. dah penat jalan kaki smpai lrt tunggu pulak bas. lama gila weh aku tunggu, nak dkt sejam tak dtg bas. pukul6.45 mcm tu baru bas dtg. naik lah berhimpit2 dgn bau ketiak masing2. duduk tidur lah dlm bas, agak2 pukul7.10 mcm tu baru bas jalan. tidur jela aku. mengantuk weh.

okay itu jela nak cerita hari tak baik aku. terima kasih :)