Daisypath Anniversary tickers

Monday 7 March 2011

BESTFRIEND forever :)


hai hai ! ini lah kawan baik + kawan gosip + kawan luah perasaan + kawan gaduh=semuanya lahh. hee. saya sayang kau lah kawan :) nak kenal ? meh sini den pekenalkan . yang pakai tudung comel lote tu nama dia NURUL FARAHANIM, umur dia sama baya dgn aku 19tahun. tapi badan dia kecik je macam budak sekolah menengah tapi rasanya macam sekolah rendah pun boleh jugak. haha. dia duduk sebelah rumah aku je. kalau ade pape nak gosip, jerit jela sebelah-sebelah. hehe. ILOVEYOU kakcikk ! yang lagi sorang tu pulak nama dia NUR SYAFIQAH amoi cantik. umur dia baru 17tahun. SPM lah kau tahun ni. hee. muka dia macam amoi2 sikit tapi ramai tak pecaya dia baru 17tahun sbb muka dia matured sangat dari kami. hihi. kitorang kenal dari kecik lagi tapi ada lah jugak gaduh kadang2 . aku sayang korang lah ye .. muahmuahh :)

Yang senyum mengembang nampak gigi menawan cantik jelita nih nama dia NUR SYAQIELA. dia budak kolej aku naik pangkat jadi bestfriend aku lah. dia cantik sangat lahh . tengok lah gigi dia. prghh ! menawan . wehh qiela, aku dah puji kau panjang lebar ni mesti dpt hadiah ni. haha :D iloveyoulah kawan. kau lah kawan aku yang baik dkt kolej tu. awak jgn jadi playgirl sgt taw. tak baik. haha. poyo je kan yangg . i miss you lah qiela a.k.a rambut 3line. haha . muahhh :)