Daisypath Anniversary tickers

Saturday 19 March 2011

BOKEH :)

terima kasih kepada sis ZASKIA a.k.a CIK KIA kita ni. sekarang aku dah pandai edit bokeh bekeh ni. tak tahu ape itu bokeh? ini dia :)

cantik kan warna warna di atas. warna warni gituu ! itulah bokeh namanya. dah lama aku tengok dan tahu bokeh ini cuma tak reti nak buat saja. then sekarang aku dah pandai, reti. bertambah banyak ilmu mengedit gambar aku. haha . asik mengedit je la kerja aku. bila nak study pun tak tahu. minggu depan MIDTERM tu. aduhyaii! terasa malas nak bukak buku, mata ni gatal nak menghadap laptop je. haha . meh kita salahkan mata. mengada-ngada. haha . gedik youu ! terima kasih sekali lagi lah pada TUTORIAL ZASKIA pasal bokeh ini. nak tahu lebih lanjut ? layari lah yourvinylmonster.blogspot.com. tuan empunya blog ini CIK KIA . comel kan. haha . ini lah gambar BOKEH yang telah aku edit sementara tadi :)

cantik tak ? cakap lah cantik ye. haha . bye bye :)