Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 March 2011

Mid-Term Exam

Mid-term exam aku mula pada 23march sehingga 25march 2011 bersamaan dengan hari rabu, khamis dan jumaat. nasib baik 3hari saje aku exam. tapi satu subjek pun aku tak baca lagi. haih, malasnya nak baca nota. bila lah saya nak rajin ni? aduh. tapi kena jugak baca kalau tak GAGAL lah kau wahai syamimi surya. haha. ape aku mengaban ni pun taktahu daa. caiiyoookkk mimi!!! yeah, semangat ni. haha. ini timetable mid-term saya.

RABU = Malaysian Studies (MPW 1133)
KHAMIS = Theory Of Food (TDC 111)
                                       = Food&Beverages Management (TDH 131)
JUMAAT = Food Sanitation (TDC123)

mesti korang pelik kan kenapa aku exam 4subject je padahal aku amik 5subjek, kan kan? haha. yes, ade lagi satu subjek English Drama. subjek tu terletak pada lecture kami sendiri. tapi rasanya tak ada kot sebab kena berlakon and lawan sesama semua kelas dan kalau menang dapat masuk antara daerah dan antara kolej. itu saja lah nak cerita. dah penat menaip ni. baru balik dari college ni. penat. thanks because reading :)