Daisypath Anniversary tickers

Saturday 12 March 2011

GEMBIRA :D

Hari ni tak jadi pegi banquet ohh. bodoh gila management KLMU. tah hape hape tah kolej macam ni. tak faham betull lah aku kolej aku ni. menyesal lah pulak aku masuk kolej ni. haih. aku dah excited nak buat banquet sekali cancel. bodohh ! pfftt  bak kata orang KLMU bermaksud Kak Limah Metropolitan Universiti . haprakk! haha. orang dah halau kan , so hape lagi merayap lah aku dgn mmbe aku group aku 5 orang tu. dah bosan gila. semua dah macam GOTHIC . Semua student pakai color hitam putih. memang lah kan. last, kitorang pegi lah kl. kami gerak kl naik onorel dari MEDAN TUANKU. turun lah dkt IMBI dkt ts, bukit bintang. ramai gila manusia keluar kl hari ini. yela kan . budak sekolah dah cuti. sekali masuk bowling, mak aihhh! ramai gila beratur. penat beratur sampai je turn kitorang dah penuh. geram je. sekali ade yang kosong, nasib baik lah sangat kami ni. haha. dapat gak kami main. tension saje kena halau. haha :) kami main 1game rm40. seorang rm10 . bole tahan lah. ingatkan tunjuk student id dpt murah. rupanya sama je.

main je 1 game memang happening habis lah ! kecoh je kitorang tadi. haha menjerit2 lah . best lah korang !! MIMI, NOREEN,FARAH, ENIEY, ZILA. best sangat lah dgn korang . gelak besar je kitorang td. haha /. tak boleh blah bahan orang . zila & eniey balik dulu sebab mereka ade hal. tapi tidak mengapa. setia kan aku ? keluar dgn perempuan je semua. hahha . masa kitorang main tu pun makin ramai pulak yang beratur . pelik lah pulak. ramai gila weh hari ni. tak tahu lah kenapa. takpa, bagi peluang budak sekolah gembira2. aku dah selalu cuti, haha :) TENGOK SAJE LAH GAMBAR INI. UNTUK TONTONAN UMUM :D
ini sahaja gambar kami. senyum sakan kan kan . haha . sila CLICK di gambar untuk ENLARGE gambar . terima kasih :)