Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 March 2011

BANQUET :)

yes , hari ni hari yang tenang. segalanya berjalan dengan lancar. alhamdulilah. walaupun kelas ramai gila hari ni tapi kan tapi kan aku duduk depan weh. tak ku sangka-sangka. haha . best lah duduk depan. subject tu ade lah 3 assignment yang 1 patah pun aku tak buat lagi. sekarang lecture suruh check BANQUET under kolej. ni haaa gambar dia . every week ade banquet ni actually tapi aku baru nak join ni ha. sebab report kena hantar 1st week bulan april ohh.
sorry lah kalau gambar tak clear . guna handphone murah je. dari 1tengahari sampai 1pagi. lama wehh. mesti penat kan kan. tapi MASYUKK lah sejam rm7.duit duit duit :) prghhh! aku kaya! haha. tak sabar lah nak buat banquet ni. sebab aku tak pernah rasa buat kerja macam ni. mereka kata penat. tapi aku taktahu lah. wow! lambatnya nak hari sabtu. itu jela aku nak share pasal banquet ni. harap aku gembira. happy go lucky :)