Daisypath Anniversary tickers

Saturday 26 March 2011

Mimiey Dan Contest :)

 
WOW! title saya , saya sukaa masuk contest ni. so, kali ini aku masuk contest Herbal Essences Essence of Life Girl. tahu apakah itu ? SHAMPOO lah hape lagi kan. alaa, yang lembut lembut kan rambut tu. haha . entah hape lah aku merepek ye :) entah kenapa tibatiba kau nak masuk contest tu pulak . macam best je. hadiah dia ? prghh! masyukk! 3finalis dapat IPAD . Ipad wehhh! siapa taknak ? then if winner dapat tampal muka dekat COVER depan majalah MYC . aku tak pernah dengar majalah itu. haha . tapi macam best je kan . so , aku register lah nak join, baru je tadi aku buat . terus lah masuk. aku suruh lah kawan kawan aku undi. taktahu lah dah berapa undian aku. tak dapat nak tengok. ini lah gambar yang saya upload untuk contest saya. undilah saya ye .


saya tak CANTIK pun , tapi saya suka rambut saya . undi saya . Amboii! HAHA :D
TERIMA KASIH :)