Daisypath Anniversary tickers

Thursday 10 March 2011

Lepas Tension :)

9MARCH2011-kelas english semalam best, hari ni pun best. kami buat CONCERT yaww comel taww kitorang buat. lagu LENKA-the show. terbaik lah. haha . puji diri sendiri lah. ahah :D tak malunya aku. abaikan ye. hee, syok sendiri. ni video kami yang semua COMEL COMEL belaka. haha :D
ini lah ahli kumpulan saya-MIMI AFIZA, NOREEN NATASHA, FARAH SYAHIRAH , saya and yanLORENSIA dr sabahhh tu. haha :D

10MARCH- hari ini saya gembira. semalam habis semua air mata saya keluar dgn masalah laptop and cinta. now, just forget it! enjoyy lah. tadi pagi kelas pukul 9-11 kelas english drama. best sangat kelas englis hari ni. sayaa sukaa lah ! ada lah budak baru masuk kelas kami. ada lelaki and perempuan and girl itu pulak kawan aku masa orientasi and semester 1. prghh! dah lama gila tak jumpa dia tup tupp dia 1 kelas dgn akuu. rindu weh dgn kau PUTERI ZULAIKHA. then stop smpai situ kelas english . pukul11-2 pulak kelas Food sanitation. ade quiz tu. makk aihh! nasib baik aku dah baca and kawan aku yang dah amik exam bgtahu. dpt lah jawapan free punya. lagipun duduk dlm kelas aku asik kenakan budak kecik comel, nama dia Sarah. haha. sekali tgok soalan lecture bagi senang je . bak kata orang "alah , kacang je tuu" kan . mesti korang pernah ckp mcm tu kan , tipu lah kalau taktahu. haha :D habis je pukul 2 tu, hape lagi. merayap lah aku. kawan saya, Zila & Eniey pulak ajak pegi maju junction. dkt je kan. pegi lah aku. jalan2, beli baju, makan kejap. then si Eniey ajak pegi karaoke dkt pertama compleks. hape lagi, aku pantang lah karokkk ni, lepas je semua aku nak nyanyi. tu jela nak cerita . dah penat ni. baru balik . tengok je gambar and video di bawah ini. mekasihh :)
                                               PUTERI ZULAIKHA with her boyfriend :)

                                                          SARAH MANSOR :D

                                                                          ZILA :)

                                                                      ENIEY :D

                                                                 eniey & zila . pewiiit !