Daisypath Anniversary tickers

Saturday 19 March 2011

Study Study Study :)

 hai helo

seperti yang korang baca title aku kali ni, study . next week exam MIDTERM saya bermula. entah kenapa rasa malas sangat nak buka buku, membaca dan mentelaah. tapi saya nak lulus MESTI HARUS WAJIB baca kan. jali suruh aku buat revision. aku buat lah selama sejam lebih tak sampai 2jam. kejap kan. dari pukul 8.30 - 9.45malam macam tu lah. takpa . asalkan aku faham apa aku baca . jali ? tak kenal ? dialah cinta hati saya :) awak suruh buat , saya buat jugak kan revision itu.

tapi sebenarnya dia dah bagitahu aku awal awal. aku kena buat revision malam ni dah jangan online FACEBOOK. tapi aku ingat dia tak marah. aku pun on lah fb aku. comment comment lah dengan semua. tapi semua perempuan okay. bukannya aku gatal. haih. aku taktahu apa masalah dia. dia tak percaya aku, tak pernah langsung . beginilah jadinya. haih. bia je la kan. LUMRAH orang bercinta. hmm.

continue pasal revision tadi tu. aku study sekejap subjek FOOD SANITATION. poning kepalo den baca. bahasa english memanjang. untuk pengetahuan kawan kawan sekalian, aku bukan lah tak pandai english. pandai lah jugak tapi tak sangat lah ye. meh nak kongsi sikit . subjek ni pasal bacteria dekat restaurant, kedai mamak dan segala kedai makanan laaa. segala makanan terdedah begitu sahaja, lalat akan hinggap dengan kaki dia yang penuh dengan bacteria, najis. yelaa, mana kita tahu sebelum tu dia hinggap dekat tempat buang sampah ke, ape ke yang kotor kotor kan. yes! lalat memang pengotor! HAHA tiba tiba pula ye. bukan itu saja, ada lah ni. hee. kita kena tengok keadaan kedai atau restaurant dan sebagainya, kalau kotor sangat itu. memang wajib dapat GRED C atau D lah tu. nak tahu dekat mana yang selalu kotor ? mula mula TANDAS kemudian DAPUR selepas itu sekeliling kedai tu. tapi tak semua kedai kotor. dekat Malaysia ni banyak sangat kedai makan, tak terkira kan. So, harap korang boleh bezakan kedai yang bersih dan kurang bersih :)

Terima Kasih kerana Membaca :D