Daisypath Anniversary tickers

Thursday 24 March 2011

hai :D

hai hello melo !

dah lama tak update blog ni. ceh , baru je 2hari ke 3hari macam tu lah . ini disebabkan internet yang slow . facebook pun tak boleh bukak. salahkan internet ye . bukan salah saya. haha . tiba tiba . semalam saya exam Malaysian Studies sahaja, tahukah apa itu ? alaa, macam budak sekolah belajar sejarah. macam ini lah budak kolej belajar sejarah. sama saje. :) hari ini saya exam dua subjek iaitu Theory Of Food dan Food & Beverage management. sudah settel semuanya hari ini. agak susah jugak lah dua subjek ini. sekarang just tingga; lagi satu subjek je esok. yeayy! lepas tu dah habis. ek alaahh! baru midterm kan . bukannya semester akhir. lama lagi nak habis . tapi suka hati saya lah saya nak gembira. sibuk je kamu semua ni. hehe. :D

TERIMA KASIH .