Daisypath Anniversary tickers

Sunday 6 March 2011

Happy Family

Ini dia pasangan yang sudah lama berkahwin. agaknya 20tahun plusplus  kot. tak ingat lah.Hee. Si lelaki memakai baju melayu kacak lagi hensem bergaya ini namanya NORZAINI. umurnya tak lebih tak kurang 48tahun bekerja sebagai arkitek yang berjaya. Si wanita ini yang cantik rupawan bak bidadari ini pula bernama MAHERAN yang berumur 47tahun bekerja sebagai suri rumah je. duduk rumah dgn upin lah ye. nak tahu upin tu siapa? tungguuu . HAHA :) mereka dikurniakan 3orang anak yang badan semuanya agak COMEL belaka.

ni lah dia anak-anak keluarga NORZAINI dgn MAHERAN. tengokk ! anak dia semua comel+hensem+cantik kan. haha . anak yang pertama, ALIF FARHAN lelaki yang agak besar tu lah. dia abang aku,umur dia baru 21tahun. tapi badan macam bapak orang kan. OPSS ! haha. yang kedua pula, perempuan cantik rupawan itu bernama SYAMIMI SURYA. haha . puji diri sendiri,dah tak ade orang nak puji. hape lagi. haha :D aku baru 19tahun. mereka kata muka saya macam mama saya yang baju oren+coklat itu. sama ke? sikit lah kan. okayy sudah cerita pasal saya. sekarang pasal adik saya pulak. yang pakai kemeja kotak2 itu lah dia. namanya AJMAL LUQMAN, umur dia? agak2 ? dia baru 11tahun tapi badan macam tingkatan 1 kan? haha. dia lah tempat aku luah perasaan, selalu gak gaduh dgn dia. kalau tak gaduh tak sah kami tiga orang ini. okayy lahh . sampai sini saje nak cerita mengenai keluarga bahagia NORZAINI dan MAHERAN ini .