Daisypath Anniversary tickers

Friday 18 March 2011

♥♥♥

semalam takda kelas . So, aku plan nak keluar lah dengan Cinta Hati saya JALI and adik gemuk saya AJMAL . dia sibuk sangat nak beli kasut impian dia tu. tengok ramai sgt pakai lagi tak sabar lah dia beli kan. ini lah aktiviti saya semalam. berjalan berjalan dan berjalan :) banyak jugak duit melayang. yela , makan beli barang makan beli barang. siapa tak suka SHOPPING ye. perempuan lah katakan . SHOPPINGG !! haha . aku memang pantang tengok barang cantik-cantik dan pelik-pelik. hee. kami banyak buat aktiviti yang memenatkan seperti main bowling, memanah dan berjalan. penat wehh. hee. ini lah aktiviti saya.
Bangun tidur, lepak-ing , tengok tv dan msj kekasih saya. AWWW  :) then siap, dandan cantik2, tunggu babah siap(sebab nak hantar kitorang) babah hantar smpai CEMPAKA, tunggu tren dan turun dkt HANGTUAH, jalan kaki selama 10minit macam tu lah ye dari hangtuah ke times square. carik kasut adik aku iaitu SUPRA. penat mencari akhirnya jumpa jugakk. mahal tu . SUPRA = RM150 . prghh! kalau shopping tu dpat bnyak barang tu. haha .then jalan2 lah cari barang lagi . macam2 beli tadi. then pergi main BOWLING satu game dulu. tahu siapa menang ? saya lah. saya lahh . sayaa !! haha :D then dah puas main kami pergi makan di MCDonald. makan lah puas2 ye. dah makan kenyang-kenyang pergi jalan2 cari barang lagi. saja jalan-jalan je. ponat. haha. penat sgt berjalan mereka nak main memanah itu pulak, baru bukak dekat sebelah bowling itu. semuanya dalam times square. macam macam ada :) mereka pun main lah memanah tu, aku tak main. tak reti lah aku nak main benda tu. da habis 12kali seorang. penat. relax kejap duduk2 . then mereka nak main bowling lagi. prghh! tak reti penat ke. tapi aku pu join ler, main bowling jugak. haha . aku menang jugak. yeayy! TERER kan saya main. aww. ada berani lawan dgn saya? haha . belagak weh :D aku nak pergi sungai wang, BB. nak jumpa ekaa and syira. pergi lah . then lepak-ing makan KFC lagi tu . penat kan , saik makan je. patut lah badan gemm. HAHA. makan-makan kejap then pergi jumpa eka dekat KTV BB. tahu kan. alaa, tempat karaoke tu. hee. aku dan jali nak pergi karaoke lepas tu dkt BINTANG GEMILANG, pandan indah. adik aku? dia ikut je. haha . tapi semua dah penat letih berjalan. lastly, kitorang balik lah around pukul 4. ini gambar kami. dipersilakan :)

maaf lah ye , gambar saya tak banyak sangat sebab sayalah yang jadi photographer mereka ini :)