Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 8 March 2011

Kuala Lumpur Metropolitan University College

ini lah dia college aku. selalu kan korang dgr lagu kolej ni. klmu...klmuu..klmuu.. mmg best lah college sini tapi padat dgn segala umat dkt kolej ni. yang lelaki jadi perempuan senang cerita BAPOK or MAKNYAH, siap ade group tersendiri lagi. then perempuan jadi lelaki pun terlebih ramai lah kan PENGKID zaman sekarang. prghhh ! mmg tak terkata lah. dekat kolej ni aku dah semester3. aku ambil course pengurusan hotel. entah macam mana aku boleh tersangkut dgn course ni pun taktahu lah. tapi lama2 suka pulak aku belajar pasal makanan, chef semua lah. masa aku pilih course ni dkt kepala aku just terfikir nak jd RECEPTIONIST lepas practical nanti. best la, sukaa sangat. lecture ramai sangat, ada yang membosankan ada yang happening gila lah. sem ni aku amik subjek Malaysian Studies, English Drama, Food & Beverage Management, Food Sanitation and Theory Of Food. semua subjek boleh lah best lah jugak kecual F&B tu. prghhh ! 1kelas sampai 100students. gila ke hape nak belajar macam tu. prghhh! kalau korang terfikir nak masuk kolej ni, fikir lah betul2 ye. nanti menyesal sangat, rugi je bayar.PTPTN pun bagi rm100 je. kedekut kan kan. aku masuk kolej ni pun sbb ade lah sorang hamba ALLAH ni suruh tapi dia masuk kolej lain. mmg menyesal sgt lah kan. kalau aku tahu aku masuk KPTM je. dah lah , malas nak cerita panjang. byebye. thanks :)