Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 16 March 2011

HAHA :D

tadi masa dalam tren adalah terjumpa seorang akak a.k.a macik lah dikatakan. dia panggil2 aku. takut weh, cuak gila tadi. ingatkan dia nak tnye aku bali baju itu dkt mana sbb baju aku pakai tu boleh dikatakan seksi lah juga ye. rupanya dia nak tanya aku nak kerja tak. gilo hape. cepat jela aku cakap tengah study. haiyoo. then dia pun cerita lah pasal tempat kerja dia tu . panjang lebar dia cerita. aku pun jadi tukang dengar ler. muka macik tu pun macam SCARYY je , cuak gak. hari ini ada kelas english Drama and Role Play. choyy! macam amik course broadcasting film je kan . haha . tapi best sgt lah and kelakar gila tadi. dub dab dub dab aku baca dialog tadi. mengigil wehh. haha . kami berlakon iklan produk Shampoo. My company is SHINE.sdn.bhd. walawehh !! haha . kelas english tu hari ni dan esok. tapi lecture cancel esok, yeayy! saya sukaa. esok adik aku nak pergi kl pulak cari kasut SUPRA dia tu . hape lagi, amik kesempatan lah aku nak main bowling. tak puas main bowling dgn student KLMU hari tu.

terima kasih :)