Daisypath Anniversary tickers

Thursday 10 March 2011

Malang tidak berbau :(

hai hello. nak cerita ni. sedih sangat. semalam bersamaan dengan 9march2011. laptop screen dia pecah oohh . adik aku yang gemuk gendut tu tersepak. memang MENYIRAP+MENGAMUK=MARAH lah aku kan . yela. sapa tak sayang laptop wehh. tak sampai 2bulan laptop ni aku. sayang wehh. aku beli masa 15januari2011.prghhh! sial lah oh. sedih sangat. aku sayang gila dkt laptop ni oh. nasib baik lah screen dia setengah je pecah dlm. aku taktahu bab komputer ni, so faham2 jela maksud aku. haha. still boleh lah update BLOG tersayang ni dgn FB , SKYPE. boleh lah lagi. entah bila lah nak betulkan laptop ni. ayah aku cakap agak2 rm600 kot nak baiki screen tu. prghh! gila banyak. maybe esok atau dlm this week jugak lah. assignment aku banyak gila kot aku save dalam laptop ni. prghh!tengok jela gambar ni .


LAPTOP , cepat lah anda sembuh ye. nanti saya baiki anda. sabar saje lah ye. tapi saya  still boleh gunakan awakk. sayang awak lah LAPPY :)