Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 6 April 2011

Watch Out !


haa , cuba tengok gambar dkt atas tu . scaryy tak ? haa . wushhh ! haha . takut wehh. ha, nih lah cik mimiey nak cerita ni. kepada kawan kawan cik mimiey. ad acerita kelakar cik mimiey nak share dengan korang . he e. tadi kan hujan lebat selebat lebatnya kan . time tu pulak aku dekat kolej. guruh berdetum dentam lah kan tadi. haihh! takut aku . berderau jantung ku bila kilat memanggil . cewahh! haha . aku tunggu lah hujan reda kejap , then bila dah reda aku berlari lah nak pergi jejantas lrt. sekalii CCIPPPP! terpercik air hujan dekat bawah tu terkena jeans yang aku pakai . kereta tu salah . tak nampak ke cik mimiey yang comel nih lalu. haih . bengan je aku . dah lah kotor , dengan pasir pasir ada dkt jeans. eyy ! menyirap je. yang aku geram tu orang dlm kereta tu boleh senyum senyum lagi . buta ke hape tak nampak aku terkena air yang kau buat tadi. haih. kau nihhh ! aku pun naik lah jejantas yang memenatkan tu dengan muka yang masam. hee. konon marah lah tu. ape lah nasib kan. hee . tapi takpa . lupakan lah ye . then bila dah sampai lrt nak masuk tren, kaki aku tersandung dekat pintu tren tu . nasib baik tak jatuh . YA ALLAH , malu gilaa lah aku tadi. dah la dlm tren tu ramai . hee. malu malu wehh ! aduh . malang tak berbau betul . dah lah baru 1st time pakai kasut ekaa bagi hadiah time birthday aku tu sekali hujan pulakk. basah . bye the way, terima kasih ekaa . kbai ~!