Monday, 4 April 2011

Cik Mimiey dan Contest :)

Hai Helo , kali ni cik mimiey join Contest K.A.M.I. F.O.T.O.G.E.N.I.K . best kan bunyi nye. hehe . Nak join ? ada syarat-syaratnya, click dekat banner ni :)


ni lah cik mimiey nak mula kan cerita ni. meh sini dekat dekat ye.  cik mimiey ikut segala syarat okay. mesti menang taww. haha . contest ni mesti ada 3gambar yang berlainan. single, duo dan berkumpulan. inilah dia :)

FIRST :

SECOND :

THIRD :

Saya TAG korang ye kawan kawan :)

SLOGAN : Kami rasa kami patut menang contest ni sebab kami memang fotogenik dan dan fotoGEDIK. kalau kami tak menang pun contest ni, kami masih ada persahabatan yang tak mungkin dilupakan dan akan lebih lama lagi persahabatan kami semua.Kami harap kamilah yang terbaik, tak sabar nak tahu apa hadiahnya. terima kasih :)

PS, best kan contest ni. hope kita menang ye kawan kawan :)