Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 April 2011

hubungan tarikh lahir dengan haiwan :)


haaa, nak tahu cik mimiey punya macam mana ? hee . comel taw. tarikh lahir cik mimiey 3April sama dengan haiwan BURUNG . awww. comel kan . cipp cipp cipp ! hha . bunyi burung ye. haha. nak tahu maksudnya ? meh kita baca yang bawah .

wah , kamu begitu comel dan manis seperti burung pipit. tetapi, barannya umpama burung helang! kamu seorang yang setia. kesetiaan kamu tidak pernah sesekali diragui. kamu juga seorang yang cukup ringkas dan sederhana. bagi kamu, kesederhanaan sangat penting dan biarlah ia menjadi sebahagian daripada diri kamu. dalam bab kerja, kamu memang nombor 1 ! tiada apa yang dapat menghalang kamu daripada menghabiskan tugasan yang diberi. selain rajin bekerja, kamu seorang yang cukup merendah diri. kau tidak suka membangga diri itu adalah punca ramai teman dan orang sekeliling kamu menyenangi dan menghargai kamu sebagai kawan mereka. kamu punya citarasa hebat dalam memlilih pakaian. jika almari kamu tidak dipenuhi dengan fesyen terbaru, hmmm boleh sentap dibuatnya. kamu popular dikalangan temanteman dan senang untuk berbicara dan bawaa berbincang. namun ada sahabat yang tidak menyenangi keperibadian kamu itu, jadi sentiasalah berhati-hati dan jangan mudah mempercayai seseorang.

panjangkan dia bagi. prghh! ada yang sama dengan cik mimiey dan ada yang tak. kebanyakkan nya sama lahh . sukaa ! nak tahu korang punya pulak ? bagi comment ye :)