Daisypath Anniversary tickers

Saturday 23 April 2011

Good Bye BoyFriend Good Bye Cell Phone :)


hai hai ,
kali ni cik mimiey nak story macam macam lahh. hmm. takda mood.

okayy , cik mimiey baru je continue couple with jali. bf cik mimiey yang lamaa tu . then sekarang clash balik. macam pfftt je kan. hmm . sebab ape ? nak tahu ? tadi dia online . then dia nampak lah cik mimiey post status check in dekat KFC gune iphone. dia nak marah marah, cakap bukan bukan , nak maki hamun ape lahh. kalau dah tak caya tu , sampai mati pun awak tu takkan pecaya ok. faham?! hmm. bila masa lah pulak aku pergi KFC tu . hmm.  tak caya boleh tanye adik aku lahh , family. aku baru balik demam nak pergi kfc ape kejadahnya. hmm. tak faham betul lah dengan perangai lelaki . ingat perempuan nih ape? pakai buang macam lagu stacy tu ? kalau kau teringin nak, guna . kalau taknak , campak je dekat tong sampah. prghh! senang lenang je hati kau buat perempuan macam itu kan. hello ! perempuan pun ada perasaan okay bukan kau sorang je tahu perasaan. hmm. okayy . kau nak fikir sangat kan pasal minta couple balik dengan aku. fikir lah sampai bila bila. hmm. bengang lah aku dengan kau. ingat ! jangan pernah percayakan aku lagi ! FAHAM?! hmm. kbai.

so, disebabkan cik mimiey geram gilaaaa tesangattt lah gilaaaa. cik mimiey DEACTIVATE ACCOUNT facebook. dia LIKE wehh . sukaa sangat lah tuh aku taktahu dia comment dengan perempuan. hmm. ehhh mimiey, biar lah dia. kenapa fikir pasal dia. ada dia fikir pasal kau ? takda kan. sooo , STOP IT ! hmm. tengok lah . dua or tiga hari cik mimiey Deactivate Account lah. and and cik mimiey pun dah off Cell Phone. hmm. biar lah dia. if dia nak contact aku. pandai pandai lah dia nak buat macam mana. macam dia taktahu nombor rumah aku je kan. hmm .tapi boleh ke aku lupakan cellphone untuk dua hari ? oMg !!! haiyaaaa. gimana nihh ?!! haiyaaa. dah lahh. lupakan okayy . hmm. kbai :)