Daisypath Anniversary tickers

Thursday 21 April 2011

Fever and Flu :(

walawehhh !
hari ini semua orang atau fanatik demam Justin Biebier. tapi hari ini cik mimiey demam mimiey biebier ! hee. geli betul dengar. menci menci menci lah demam nih. kenapa gedik sangat pulak nih ? sejak bila aku gune ayat M.E.N.C.I ? eyyy yuuuwww ! tak reti eja ke?! haih.tak suka betul demam then mesti dapat dengan pakej dia lagi iaitu selesema. prghh! memang sakit lah kan aku tenyeh hidung nih. haih.dah habis basah satu kain nihh macam baru lepas kena air hujan. lenjun. hahaha . hape lah cik mimiey bukak cerita pasal nih. eyyy !

seharian dekat kelas asik bersin bersin bersin dan bersin. aahhhhh chooooo ! kuat pulak tu bersin dalam kelas. bak kata noreen "bawak virus je pagi pagi tadi" heee. kecoh je minah kecik tu. mengada lah kau. dah nak terkeluar mana aku tahu. nanti terkeluar dari segi lain kang , bunyi nya lain lah pulak. hahaha. dah terlalu banyak sangat aku bersin, pening kepala aku. macam nak pecah jee. haih. nasib betul lah hari ni. nasib nasib. ayooo. tak terkata lah tentang pedihnya hidung akuuu . haihhh .

nasib baik lah hari ini kelas sampai pukul sebelas je. pukul sebelas sampai dua takda. haih . aku pergi jumpa lecture kejap tanye pasal part time tu then pergi makan pun still terbersin bersin. haih. pantang betul lahh. hmm . tak selera betul makan time bersin , menyembur sana menyembur sini tapi habis jugak. lapar woo. hehe . dah makan dah settle semua pukul dua macam tu, aku balik lah rumah . sampai rumah macam nak demam je aku . still bersin tak henti henti. haih. demam laaa aku. hmm . tak nak . ubatt ? oh tidakkk .


itu sajalah . penat dah menaip. kbai :)