Monday, 4 April 2011

Bertudung ♥♥♥♥

HAAA , meh sini cik mimiey nak ngoyak nih ! cik mimiey dah pakai tudung , yeayy 1 suka tak suka tak ? hee . cik mimiey suka betul tengok fesyen tudung zaman sekarang nih wehh , dah glamor gituu. macam macam fesyen kan. cantik cantik pulak tu , lebih lebih lagi yang si pemakai tu pun cantik. haha. bila bestfriend cik mimiey pakai shawl lilit lilit macam tu , cantik je. teringin pulak nak pakai. tiba tiba kan hati nak mencuba sesuatu yang baru :) tadi balik kolej je terus masuk bilik, on laptop then bukak youtube dan search TUTORIAL Hana Tajima. tengok dia lilit tudung, cantik sehh ! tibatiba ternampak pulak tutorial Cik Epal kita ni haa, trademark dia HAI KORUNKKKKKKK ! hahhaha . comel je weh. suka hati dia je nak jerit jerit , annoying sunguh ye. haha :D dah puas dan sudah memahami cara pakai shawl sebegitu, cik mimiey pun cuba dan cuba dan terusss mencuba sampai lah jadi macam ni. tak macam Hana Tajima tak macam Cik Epal. tapi macam CIK MIMIEY !! HAHA. ini lah gambar cik mimiey pakai tudung :)


cantik tak ? hee . terima kasih :)