Daisypath Anniversary tickers

Thursday 7 April 2011

assignment sudah SETTLE !!

Hai helo ,
cik mimiey dah senang hati sikit . bnyak weh assgnment pasal TOF untuk event esok. nasib baik dah siap baru je tadi siap. penat youuu. haha. dari pagi tadi ada kelas pukul8 macam tu then pkul11 takda kelas . duduk lah dekat library buat benda tu dengan kawan. banyak weh . penat . dekat library baru dapat buat 1 binatang . ada lagi 2 binatang belum buat time tu . lagi satu binatang, cassy group member yang buat . pkul5 pulak susun meja untuk event dekat kolej tu .dah settle ms,fazlina bagi brefing pasal esok. aku tak larat dah time tu . penat campur mengantuk. segalanya lah . kalau lah aku dapat katil time tu,, nyenyak aku tidur. aku balik around pukul6 lebih sampai cempaka. then sampai rumah agak agak pukul7lebih lah mcm tu. tunggu mak cik mimiey amik ye. naik bas? penat. bawak barang lagi tu. malas lah sesak.

dah smpai rumah pulak baring baring kejap. tergolek golek atas katil. lebih kurang lama lah jugak termenung. cik mimiey pun terus habiskan project buat assignment tu. lagi dua binatang wehh . cik mimiey teruskan buat projek tanpa mandi dan mata still mengantuk. haih. tapi kena jugak habiskan hari ni sebab esok dah start event tu . tak payah lah kelam kabut lagi kan. so, terpaksa lah buat lagi. tampal menampal, tulis, corak lagi. bagi cik mimiey cantik lah , bagi korang . i don't know. wahh ! cik mimiey speaking london wehh . hee . okay lah . malas nak cerita panjang. tak larat nak taip dah . tengok je lah gambar ni ye. harap esok hari yang best sesangat !!

amacam ? ada gaya tak ? haha . tiba tiba okay . hee . coulourful kan ? tapi taktahu lah pendapat group aku macma mana. aku rasa dah ok je . hee . tak jelas ? click gambar untuk besarkan ye :)

terima kasih :)