Daisypath Anniversary tickers

Saturday 14 May 2011

Holiday I

Hai Hello ,
hari ni cik mimiey update blog dekat Pengkalan Balak , Melaka . sukaa tak sukaa tak cik mimiey update blog sampai ke melaka ? tak suka ? nak kena sikuu ?! hehe . baru nak bangga yee. haha :) sebenarnya cik mimiey nak bagitahu nih . cik mimiey dekat melaka sebab holiday dgn family cik mimiey ada Family Day sebalah mama cik mimiey . best sangat okayy . banyak sangat aktivitinyaa . hari nih check ini resot pukul2 macam tu lah . then aktiviti start pukul empat macam tu . macam macam aktiviti lah . happening gilaa wehh . hehe . teruja nih tahuu ta . haha :)

nak di tambah kan perenggan sebenarnya , saja nak biar panjang panjang . haha :) biar lah hot sikit . hee . asik cool jee . tibatiba okayy . tettt! shut up cik mimiey !! nak tahu tak ape sukaneka kitorang buat tadi . ini lah mulanyaa .

Pertama, timbang bola takraw . Kedua, main pundi kacang yang letak atas kepala . siapa kepala yang bengkang bengkok tuu , pandai pandai lah ye korang nak buat . nasib baik kepala aku nih rata . suci gituu . awww. haha :) Ketiga, bola pingpong dalam sudu . alaa, macam sukaneka budak sekolah rendah gitu . comel comel je orang orang tua join tawww. haha . asik tergelak je aku tengok ayah aku join main game pingpong tuu . haha :) mama pulak join yang sepak takraw tuu . korag fikir lah power ke tak mama main . prghh! terbaik wa cakap luu. haha. Kiranya dalam family aku , semua dah merasa lah main semua sukaneka ni . just adik aku je sbb dia join yang kanak kanak punyaa . kesian.

dah habis sukaneka semua . dah puas menjerit jerit segala. mandi la air laut dan air kolam . nak tahu kolam saiz budak budak tuu aku terjun jee dengan badanku yang comel nih . melimpah ruah air keluar . haha :) macam badak melompat yee. hee . tapi sebelum itu aku mandi air laut dulu . masa tu pulak air tengah pasang . memang Syiokk lah nak mandi kan . habis tenggelam semua badan ku . air laut takpe sebab memang banyak . tak luat pun gemuk mana kau nak terjun air laut tu tapi tahan ke dengan air masin dia tuu ? prghh! memang tak lah kan. hee :) agak agak pukul enam lebih tuu aku dah puas mandi . aku naik lah bilik kan . sbb AKU TAKNAK HITAM. taknak ok!

Malam tu pulak aktiviti kitorang karaoke sambil buat BBQ . prghh! memang terbaik lah malam nih . makcik makcik, nenek nenek semua karaoke . tak malu gilaa . memang terbaik laah . terbuka jee . haha . aku pun join sekali . biasalaaa , aku kan pantang karaoke . menjerit jerit aku . haha :) maaf lah yee . gambar takd a. malas nak upload lagi. sekarang tengah dengar orang karokk . pecah kepala . terkejut tahi telinga makk. hahaha !

nak tahu ape aktiviti esok ? nantikan aku update blog yee . TUNGGUUU :)