Daisypath Anniversary tickers

Sunday 22 May 2011

Cuti Semester Tigaaa :)


Hai Hello , 
cik mimiey nak cerita ni haa . yukkk. gua dah mula start cuti Sem yang mungkin kebosanan lah . MUNGKIN yee . nak tahu kenapa ? sebab gua ada plan dengan member member gua nak pergi holiday dengan Mimi and the ipoh geng . semuanya perempuan yee . no boy okayy ! Tak sabar okayy . haa / excited gilaa gaban nih wa cakap luu. hee .25/5 kitorang plan nak pergi BUKIT MERAH LAKE TOWN RESORT . Prghh! macam sedap je bunyi dia kan . tak sabar guaa lahh . hehe :) tapi hari selasa gua ikot mimi balik ipoh sebab gerak dari rumah dia dekat sikit kan . dari kl macma jauh je . lagipun mimi drive je . 28/5 ada kenduri cukur jambul sedara gua . kena pergi sebab gua kan suka ikott . tak boleh tinggalkan gua yee . INGAT tuu ! hehe . 29/5 ada kenduri dekat ruma Eiyaa budak kolej gua . alaa, yang comel comel tuu . hehe . lagi satu minggu gua taktahu nak buat ape . bosan kot . maybe yee .  So , gua rasa itu saje lah aktiviti gua sempena cuti semester gua yang agak bosan nih . 

terima kasih . P.E.A.C.E  :)