Daisypath Anniversary tickers

Thursday 12 May 2011

Eiyaa Amira ♥♥


Hai Hell-o you ollllss !
cik mimiey nak cerita tentag budak dalam gambar ini . cantik tak dia ? cantik kan . nama dia Eiyaa Amira . tapi cik mimiey panggil eiyaa je . nak panggil nama panjang panjang susah . haha . kan eiyaa ? :)

dia ni budak kolej sama dengan cik mimiey . alaa, kolej yang hot dengan iklan tuu tapi kedekut dengan student . haha . prghh! mulut aku cabat betul yee . KLMU yang kolej ituu . hehe . aku pun taktahu sejak bila aku rapat dengan eiyaa nih . tapi semenjak seminggu sebulan duabulan tigabulan macam tu aku mulaa lah rapat dengan dia . dia pun okayy , aku pun okkayy lah . baik jugak budak ni. bagus buat menantu . opss ! marah eiyaa nanti. hehe . tapi cantik kan diaa. aww . I LOIKKEEE :) 

Nak ditokok tambah kan cerita, eiyaa ni model part time . sebab tu lahh dia pakai macam nih . tapi takpe . badan dia kecik lagi daripada badan cik mimiey dua kali ganda dari badan dia. eiyaa! aku tahu kau tengah gelak masa baca nih . DIAM ok ! haha. dah bertambah dah kawan aku model . prghh! hot jugak aku nih kan.. zzzzzz , tidooooo haha . bosan nak cakap hot nih. cool baru syiokk ! batak hot betul ye .  aku rapat dengan eiyaa sejak kitorang sama kelas Malaysian Studies laa . padaha; masa Semester Satu kitorang pun sama tapi masa tu dia lebih rapat dengan puteri yang hottss la sangat tuuu and geng diorang laa. tapi aku tak kisah pun . suka hati dia lah nak kawan dengan siapa kan. kenapa aku mesti paksa dia kawan dengan aku seorang . OH tidak mungkin ye eiyaa . aku tak macam tu yee . caya kan caya kan. haha :)

so , sejak kelas itu lah kitorang mula rapat rapat dan rapat sampai sekarang laa. lepak sesama, bershopping sesama. amboii ! macam bestfriend lah pulak yee. bagi aku boleh lah dikatakan bestfriend jugak . tapi kepada BestFriend setia aku EKAA dan FARAA . aku sayang korang jugakk yee . hehe . amboi ! tibatiba semak nama korang pulak ye . syuhh syuhh ! ini entri Eiyaa okay. hehhe . Mama pun dah tahu pasal eiyaa semua . mak aku okayy je . haha . yes ! kitorang ada yang sama okayy . nak tahu ? 
  • Suka High Heels :)
  • Shoppingggg !
  • Tak sabar nak tunggu duit PT keluar. haha :)
  • Makan Mihun Tom Yam okayy.
  • Balik naik tren
hahaha . best tak ape aku cakap diatas. terbaik kan. haha :) entah hape hape je yee . takpe takpe. pedulikan ye . tapi yang aku BOLD kan huruf tu betul kan ? hahahaha!  i love you lah Friend :)