Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 18 May 2011

Berjalan Bersantai :)

Hai Hello ,
hari nih aktiviti cik mimiey jawab exam , berjalan , bersantai ,, lepak-ing , tangkap tangkap gambar dengan semua gengg cik mimiey laa . awww. aku ada geng wehh . kau ada ? takda kan. haha :)

tadi cik mimiey ada exam paper English pukul1 sampai 3 petang . dah habis jawab exam jumpa Eiyaa , Noreen, Mimi afiza, Farah , diorang ajk pergi makan . mula mula pergi lah Mamak Raja Laut tuu . siapa yang tahu tuu tahu laa yee . malas nak expalin panjangg . hee . then borak borak segala tibatiba Noreen taknak makan situ pulak . tibatiba minah tu nak KFC lah MCD laa. ape mimpi dia pun taktahu . hee . soryy kecik . awww . Eiyaa tengah kelaparan gilaa time tuu . aku tak kisah sangat sebab dah makan dah sebelum masuk kelas exam tadi . tak la lapar mana kan . kitorang pun keluar la dari mamak tuuu pergi lah berjalan pegi Maju Junction . dekat je dengan kolej kitorang tuuu . mula mula ingat nak makan KFC then eiyaa dengan farah nak makan nasi pulak . yelaa . kfc tak kenyang kot . kan kan . setuju tak semuaaaaa ? hahaaa . pergi lah Foodcourt MJ tuu . makan lah nasi . tapi eiyaa and farah tak makan nasi pun . last last aku dengan mimiey yang makan. heee .

yee laaa. dah penat berjalan dari kolej ke mj mesti lah dah lapar balik kan . hehe . tu lah pasal aku makan . dah diorng semua makan aku je tak makan . sedap je tngokk. mana boleh ini macam. hee . aku pun order lah nasi goreng kampung diaa . prghh! free ayam lagi tuu . rm5 je . hee . tapi sodap mak aihhhh gua cakap luu. dah puas makan . dengan perut senak pergi berjalan jalan dekat mj tuu . tengok tengok baju laa . tangkap gambar laa. memang best lah tadi , asik gelak je memanjangg. dah lah kitorang semua berbaju kurung just eiyaa je tak sebab dia taktahu pun kitorang dah plan. hee . takpe takpe. okayy nih . gambar noreen belum masukkan lagi . nanti cik mimiey upload yee . byebye :)