Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 17 May 2011

Final Exam :D



Hai Hello ,
haa , poning kepala cik mimiey ni haa . esok dah start Final Exam . walawehhh ! tak sabar nak habis semester tiga nih dah empat dan lima dan enam dan tujuh dan dan dan lapan . last sekali practical . prghh! bila la nak habis dah nih . hehe :)

takpe takpe sekarang fokuskan dekat final exam nih haa . bukan final sem ye . harap maklum. hee . esok aku exam English . nak tahu timetable final exam aku ? ini lah diaa . aku exam hari Rabu , Jumaat dan Sabtu . tiga hari jee . Hari sabtu dua subek tuu . prghh! pecah kepala hotak guaa nihh . takpe . lagi cepat lagi bagus .  sukaaa nak habiskan exam nih . masa exam je pening kepala lah nak demam laa . macam macam alasan kan . heloo ! bukan gua je yee . aku rasa semua orang macam ituu. kan kan . jangan nak tipu cik mimiey yee . heee. :)

ini lah dia time table jadual exam saya :

  • Rabu    - English For Purpose Drama = 1pm - 3pm 
  • Jumaat - Food Sanitation = 3pm - 5pm
  • Sabtu   - Theory Of Food = 1pm - 3pm
  •             - Food & Beverage Management = 3.30 - 5.30


haa , itu lah jadual cik mimiey . hari sabtu itu orang semua syiokk relax relax cik mimiey jawab exam . prghh! takpee laa. cik mimiey nak wish goodluck dekat kawan kawan kolej aku laa . seangkatan dengannya . ini lah kawan kawan kolej saya NOREENEIYAA AMIRAKATHYMIMI AFIZACIT CHOTQIELAENIEY dan dan ramai lagi lah yee . goodluck guyss :)