Daisypath Anniversary tickers

Sunday 29 May 2011

Hari Belia :)

Hai kawan kawann . sukaa pulak kau yee . mesti lah sebab aku happy sangat . semalam pergi hari belia dengan Mimi, Boy, adik Boy dua orang . aku tak kenal pn . nak dijadikan cerita . aku balik kl hari Jumaat malam then keesokkan hari nyaa pulak pergi Hari Belia tanpa dirancang okaayy . mimi dgn boy yang plan. aku ikot je laa. mama aku pun dah kasi kan . so , ape lagii . Oooooooonnnn laaaa akuu. aku kan kaki merayap .

agak agak pukul 8lebih macam tu siap siap mandi segala. Mimi siap dekat ruma aku . siap lah Boy tunggu kitorang . lama tuu . hehe . agak agak da siap tuu terus lah gerak pergi Putrajaya yee . nasib baik adik Boy tahu jalan pergi sana . nak tanya aku ? memang sesat la jawabnyaa . Alamat je Kuala Lumpur tapi pergi Putrajaya memang tak tahu yee . jujur dah nih . hee . apatah lagi ikut highwayy . memang TAKKKK lah kan. hee . so , adik boy tunjuk lah jalan . sampai sana agak agak tengahari macam tu kot. perut dah lapar gilaa teramat sangatt lah gua cakap. prghh ! sampai sana carik parking dulu . then jalan jalan kemain jauh laa .

semalam memang penat berjalan lah ohh. tak tngkap gmbr sangat pun . penat berjalan sbb nak cari abg Mimi dekat Paintball . Abg dia join main sama. dah banyak kali jalan Macam dah Tawaf satu putrajaya tuu. bayangkan lah yee . dari presint satu sampai presint empat . berjalan kaki okayy . bukan naik bas shuttle or ape ape . naik kaki yee . memang penat sangat laaa . tak larat guaa. agak agak dua jam kot berjalan nak cari presint empat sbb Paintball dkt situ . tanya Rela pun taktahu, tanya Polis pun taktahu . ape ke peliknyaa . Map dah la takda . bengang je . Mimi nak balik sbb dah putus asa lah katakan . yelaa jauh tuu jalan . Boy rilex jee nak cari . tak mengeluh pun . kita yang perempuan nih yang kuat mengeluh kan Mimi Sayangg . hehe :) dah penat berjalan beli barang semuaa. pukul 6lebih macam tu kot gerak balik laa. lama lama pun penat kot . mimi pun nak balik Ipoh malam itu jugak . so, sampai ruma aku pukul 7 macam tu . kejap je kan . macam dekat je rumah aku dengan Putrajaya tuu . tapi jauh okayy . haa , ini dia gmbr kitorang dekat sana :)





Haaa , ini lah diaa . Best kn Best kan . rugi lah korang tak pergi . mesti pergi tawww. 27 - 29 May 2011 :)