Daisypath Anniversary tickers

Friday 24 June 2011

Penat Tapi Seronok :)

          

Hai kawan kawan semuaaaaa !
serius rindu korang nak MAMP !!! dah lama gilaa tak update blogg . rindu blog sayang aku nih . maaf kanda ye sayang . kanda agak busy lah kebelakangan ini . okayyy DIAM ! apa benda aku merepek pun taktahu. Maaf ye kawan kawan  . aku dah tak update blog sangat . busy dengan kerjaa Part Time guaa . Korangg tengok je baju ape gua pakai mesti korang dah tahu yee . hape lagi KFC laaa . SOO GOOOOD !! HAHA. trademark baru kan. haha :D Aku kena pakai tudung sebab takda topi . cantik jugak kan . haha :D

Kerja ni memang penat gilaaa gaban yee . tapi seronok mak aihhh lahh! Beronok ronok laaa gua cakap luu. yela kan. aku jadi Cashier jee . kira kira duit and packing barang je , memang tak susah lah kan. Part yang aku menyirap sangat Customer yang cerewet gilaaa lahh . nak tu laaaa , nak tuka nih lah tu laaa. prghhh! memang nak kasi KAKI jee customer tu . haih! tapi takpe laa. yang penting budak budak kerja pun semua kepala BIOL . memang best laaa yee .

Kelas? Macam biasa laaa .. aku tetap lah pergi kelas . dah kata pelajar terbaik kan. haha . MUNTAH BELILAAAH aku dekat sini yee ! heee . pleasee lah wahai cik mimiey sayang . sedar lah kauuu sebelum kau tak sedar sedar. okayy Diam. itu sajalah aku nak cerita untuk hari ini semalam kelmarin dah esok . haha :D kbai .