Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 15 June 2011

My Best Angle Contest :)


Hai Hello Kopi Milooooo ! haha . Cik mimiey masuk contest lagiii . yeayyy! cik mimiey memang suka join contest tapi tak pernah menang . kesian kan kan ? so , cik mimiey harap contest nih cik mimiey menang lah yeee. heee . kalau menang memanggg cik mimiey sukaa sangat laaa. hadiah pun lumayan kan. prghhh! Terbaik :) Kalau korang nak join just Click SINI yee. rugi kalau tak join yee . haha :D okayyyy! nak tengok tak The Best Angle Cik mimieyyy :) jengggg jenggg jenggg :P









Haaaa , banyak tak gambar cik mimiey pertaruhkan ? heee. gilaaa tamak kan aku nih . suka hati aku laa yeee haha :D Cik mimiey sukaa sangat angle depan . memang nampak sepenuhnyaa muka aku yee. Kalau tangkap gambar, aku memang sukaaa angle depan, clear gituu :D Click gambar untuk TUMBESARAN yee :D

haaa, ini lah muka bukan hipokrit yeee . Aku statik tapi aku bukan plastik yee. Plastik ? eyy , hape tuuu, please laa. tak main lah yee plastik bagai nih . kalau nak ramai kawan ke ape ke . kita kena jadi diri sendiri bukan diri orang lain . mungkin dari itu jugak kita dapat kepercayaan dr kawan kawan kita. Terima kasih :)