Thursday, 9 June 2011

Happy Birthday Farah Sajalah ♥


Hai Helo , entri ini untuk BestFriend Forever gua laaa. aku sayang gilaaa dekat kau laa, PENDEK . walaupun kau pendek , aku sayang kau taww. ingat tuuu . hehe . kita kan selalu luah perasaan sama sama . dari kecik kita kawan kan. kelakar je masa ingat dulu dulu. haha . muka tonyok jee kauu. haha . aku tak , aku cantik . heee :P eh guys , korang tgk gmbr nih jee MACAM tinggi , tapi rendah je dia . kecik molek jee . aku harap kau panjang umur , belajar betul betul yee . oh yaa , SEMOGA CEPAT TINGGI . heee . bila nak tinggi nih ? haish ! penat gua tunggu taww. hee . ILOVEYOU laaa kakcik ♥♥