Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 4 July 2012


Saya rindu awak sebenarnya. Walaupun kita selalu jumpa , lepak tapi taktahu kenapa mesti rindu kau lagi. Adakah aku dah terlalu sayangkan kau? Hm, aku taknak sayang kau teramat sangat sebab aku tak pasti kau adalah jodoh aku. Aku taknak berharap lebih, nanti aku yang sakit. Tak sanggup ! Kalau ada jodoh tak kemana kan, InsyaAllah. Bila jumpa kita okay, manja, gelak-2, bahan orang, kutuk orang, comel-2 gitu tapi bila dah balik dan esoknyaa macam biasa saja. Perkara biasa la. Hilang entah kemana romantik awak, comel-2 awak tu. Takpa, saya dah masak dengan perangai awak gitu ;p


Aku kuat merajuk kann, kau pujuk . Comel okay time kau pujuk tu. Then kau selalu buat muka 'comel' yang aku rasa menyampah sangat. Rasa macam nak hentak-2 je muka kau tuu biy. Hhaha. Buruk benor, perli kee? Rindu time kau pujuk aku. hihi :p Aku ingat lagi ayat kau pujuk mesti macam ni "alolo,comel comel , jgnlah buat muka. nnti nampak gemuk sgt tapi still comel okay baby" Sweetkan gila ayat kau biy. SANGAT ! Haha. Tak gunaaa ! Tp comel masa kau cakap mcmtu. Serious rindu gilaaa dkt awak, Zhafran :(

Love, YourGirlFriend :)