Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 4 July 2012

Dancing dancingggg

Hi Assalamualaikum !
K jgn tanya sbb apa aku dah lama tak update. bukan sbb malas, bukan sbb penat tapi sebab TAKDA IDEA. Err, nampak tak CAPSLOCK di situ. hehe :D Post ni actually utk Dance crew saya. Ceh, dance crew ler sangat kan. Dah banyak menari tp malangnya berat bdn tak turun-2. Eyy, apa ni apa ni. Urgh , please laaaa. Nak kurus SIKIT. Alaa, sikit jer pungggg.

Nak cerita ni nak cerita, kali ni aku dance KPOP weh . Walaweihhh ! Kpop tu. kau hado ? Non-hado kannnn :p Bhaha! K bangga gila dpt menari step kpop. Ni la lagu kitorang dance "Iam The Best-2NE1". Best jugak menari kpop act. Korang mesti try okay, sila cuba and try laaa. Confirm sangkut dgn Kpop nnti. Step kpop ni comel-2 jerrr tapi step comel-comel tu la aku tk dpt buat sangat sbb Eleh-eleh. Aku part Park Bom. Gitu kot ejaannya. Sorry for fans kpop, saya tak reti eja nama artis kpop. haha. fail okeng :) Nak tahu Park Bom yang mana? Bukak link bawah ni and tengok girl pakai sweater kelabu yang comel comel macam AKU tu. Haha *Tangan ke dada Mata ke atas :p Senang kan step tu and tu yang aku sukaaa ! Yang lain semua susah, tapi kena buat semuanya jugak act. K taktahu nak ckp apa dah. Siapa minat dance tu cepat-2 lah sebarkan bakat anda :)