Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 3 April 2012

Happy Birthday to me.

Happy Birthday to me, Happy Birthday to me , Happy Birthday to ME , Happy Birthday to me :) Fuhh fuhhh ! *tiup lilin . haha ! Berangan kejap. Yeayy ! Harini ni yang bertarikh 3 April 2012 . Cukup padat umur aku 20Tahun . Fuyooo ! Dah ke alam remaja aku . Fewit fewit ! Kalau orang dulu-2 , umur macam aku ni dah boleh kawin and ada nak lagi . Tpai sekrang semua busy dgn kerja kan. Jangan nk menggatal sangat kawin awal-2 ye . hihi :)

Aku harap tahun ni akan lebih bermakna lagi dan dan lebih matured kan aku yee . Aku akan capai cita-2 aku utk jd seorang yg berjaya dlm bidang aku iaitu Pengurusan Hotel .Ok, pahal ayt aku mcm budak sekolah ni . Err , k tak kisah . yang penting korang sukaaa . wokey ! Tak tahu nk cakap apa dah . aku harap dimurahkan rezeki dan selalu senyumm :)