Daisypath Anniversary tickers

Friday 6 January 2012

Happy Birthday NurSyafiqah Baharin :)


Hai Assalamualaikum , 

haaa , ini NurSyafiqah. Ada yang panggil dia Amoi , Ekaa , Gedikk . Hape lagi .Lupa ahh . Muka dia mcm cina-2 sikit , mulut langsi-2 macam aku . Suka mengutuk orang , membahan orang , sexy , raba-raba bagai . Ahhh ! Macam-2 lah kau Ekaa. 

Happy Birthday to youu , happy birthday to you , Happy Birthday To Ekaa , Happy Birthday To youuu . Sumpah rindu kau gila dooo. Pahal kau tak contact kitorang langsung . Atleast contact ah aku. Rindu nak mengutuk , membahan , meraba-2, keluar sama-2 babe . Haishh! Yela , kau mana ingat kitorang since kau pindah rumah kan . Untung ahh last kau datang Ampang time raya . Tu jee . Alahai , then kau hilang entah ke mana . 

Hmm , aku tahu kau tak online sekarang kan. Kalau kau online pun kau buat apa je . Hm , kau buat apa babe sekarang ? Plkn kan ? Best tu . Kalau kau baca , contact aku taww. Call aku terus . kita nangis-2 yeee . Kita dah kawan dari kecik babe. Dah puas mengutuk kau , sampai kita ada geng kan :) Aku , kau and anim. Kita nyanyi-2 nama bapak kita . ZAI ZAI ZAI *Bapak aku KUCH KUCH HO TAHIR *Bapak anim RAIN RAIN RAIN *Bapak kau. Rinduu weyyy . nak nangis aku update pasal kau ni. Hm. Kita selalu tidur satu katil . Kau tidur rumah aku , aku tidur rumah kau . Yela , jiran kan. Bila-2 pun boleh . Kita pakai sexy-2 sama-2 . kita buat hal sama-2. Ishhh ! Rindu kau . dah ahh . Byeee :)