Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 November 2011

Congrats MALAYSIA ♥


Haaaa , nampak tak gambar tuu nampak tak nampak tak ? Hihih . Cun kannn. Itu lah gambar Girlfriend MUSLIM AHMAD and Kakak NAZMI FAIZ . Heheeeeee . Nak tahu sbb apa aku buat statement ni . Sbb Nazmi tu adik aku. Bukan lah adik betul . Yelaa, dia kan 17 sekarang. Then dia pulak anak kawan babah aku . So , ter-BANGGA sikit lah budak Nazmi ni ada ramai FAN kan. Woot woot . Hambik kauu Nazmi . Hehe :) Okay dahh . Post ni nk wish Congrats to Malaysia act :D MALAYSIA MALAYSIA MALAYSIA ! Kita menang okayyyyyy . Last Malaysia menang dalam sukan Sea tak silap aku 2009 kot . Lama kan ? So , Thanks kepada Adik-2 and Abang-2 HARIMAU MALAYA kita ni. Auuummmmmmm dengan ganas nyaa eh dalam game tadi . Sumpah game tadi best gilaa woi .Rugi lah siapa tak tengok eh . Terima kasih kepada Player yang betungkus lumus nak menang game ni . Wah ! Ayat aku . Karangan ke apa . hehe :) So , teruskan usaha nak menang semua game yee . Baru lah Harimau makin ganas . Awww . HitamKuningHitamKuning , GO TIGER . Iloveyou Malaysia  . I proud be Malaysian Girls. Congratssssssss :)