Daisypath Anniversary tickers

Thursday 13 October 2011

Iloveyou, Bestfriend ♥

Hai assalamualaikum , ini kawan kawan baik itewww. itewww sayang sangat dekat mereka dan mereka dan mereka ini . Mereka semuaa cantik sangat . Tergoda saya tawwww. Nak kenal dengan mereka . sabau yee . Alright itewwww kenalkan sorang sorang yee .

 

Haaa, adik manis nih nama nyaa Nurul Farahanim . Dia kawan iteww dari kecik tawww. Seee, nampak tak gambar time kitorang kecik . rasanya dari umur kami 5 tahun kot . Lama kan aku kawan dengan dia . Kakcik , aku sayang kau okayy . Kalau dari 5tahun kita kawan sampai sekarang . dah lama sangat tu kakcik. Kau kan kawan menangis gelak ketawa gosip menyampah tidur baring aku kan sayang . Aku rindu kita tidur sesama dalam bilik , gosip gosip bagai . Gelak . Rinduu nyaaaaa ! Ingat kita kawan sampai bila bila yee . Since kau stay rumah sewa sbb study, lama sangat tak jumpa kau. Yelaa, padahal college bukannya jauh mana pun kan. Rindu awak yee kakcik . Iloveyou :)


Haaaa, ini yang kedua kawan sayaa .Haaa , yang baju biru nama dia Eiyaa Amira . Best kan nama dia . ceh , padahal nama dia Amira je . Baju Oren tu saya yee . haha. eiyaa tu pun comel jugak kan . hehe . Dia budak kolej iteww. Aku kenal dia masa orientasi tapi tak rapat sangat , then ada kelas Malaysian Studies sampai lah sekarang. Masa semester 3 tak silap aku . sekarang aku rapat sangat dengan dia . selalu jugak story morry kan sayang , hihi . suara Fasha Sandha . eeyyy yuww ! Stop it talk about her . tak suka tak suka . okay takda kena mngena pun kan . Eiyaaa, aku sayang kau taww. Since kau cakap kau dah anggap aku jadi bestie kau . Sumpah rasa terharu gilaa nak menangis aku taww. aku ingat lagi time tu kita ada photoshoot , kau cakap dekat aku masa dalam toilet . kitorang dalam toilet pun luah perasaan taww. hihi . Iloveyou Eiyaa :)


Haaaa, ini kembar itewww. Muka lain nama sama . Ek eleh sikit je pun sama kan. Nama dia Nor Mimi Afiza . Best gilaa kan nama dia . hihi . suka lettuwwww. mengadaaa. tunang orang tuu . hehe . Dia pun budak kolej aku . Aku kenal dia masa kelas english entah macam mana boleh rapat sampai sekarang . dah aku anggap bestfriend lah kan. Maybe sbb dia banyak cakap aku pun banyak cakap . dah dua dua mulut murai jadi lah mulut tempayan kan. haha . potpetpotpet tak henti henti , kan awakkk . hehe . Awakkk , aku sayang kau tawww. kau cepat sembuh yee . Aku rindu nak dgr suara kuat kau . Rindu nak bahan orang, gelak gelak , bising bising , huru hara , semuaa lahhh . Rindu sangat dkat awakk . Aku sayang kau taw Bestfriend :)


Ini lagi sorang. budak kecik yang selalu gaduh dengan aku . tak padan dengan kecik suara dia mak aihhhh , Meleleh air liur dgr dia karok yawww. Nama dia Noreen Natasha . best kan nama dia . unik sekali . bahha . bangga lettuw . lempang nak ? heee . Comel kan dia . aku suka gaduh dengan dia dia pun suka gaduh dengan aku . apa ayat aku nih . hish lantakkk . asalkan fhm sendiri sudah . kecik ! Aku sayang kau tawww. Kita kenal sama dengan mimi dulu . Mimi afiza yang kenalkan kau dekat aku sampai sekarang kita kawan. lama kan. Aku sayang kau weh budak kecik cikmemot . haha.